Friday 20 March 2015

Fun / Glam look










Hello lovelies ! :) x

In English :

And spring is finally here, yay ! :) I've bought this skirt recently & couldn't wait to show you it.  Today was a perfect day to wear it, so I thought I'd show you a fun / glam look. The skirt is the main piece here, so I worked around the skirt to make this look. I went for a simple choker as you can see because I don't think this top needs a big glamorous necklace. I got the idea for wearing this skirt + socks + high heels from Tamara Kalinić & liked how it looked in her post. I think it goes nicely with this style of skirt because you can see some leg but not too much & I think it looks lovely. And yeah, as you can see I added the blue glasses & bag as another bright colour was needed. What do you think of this outfit ? :) x

In Serbian :

I proleće je napokon stigao, jej ! :) Kupila sam ovu suknjicu skorije i jedva sam čekala da vam je pokažem, danas je bilo savršeno vreme za nju tako da sam se odlučila dam vam pokažem opušteni - glam look. Ovde je suknjica glavni komad, pa sam kombinaciju sklapala oko nje. Odlučila sam se za jednostavnu ogrlicu kao što vidite, jer mislim da ovakvoj majčici nije potrebna glamurozna velika ogrlica. Ideju za sklapanje suknjice + dokolenice + štikle sam dobila od Tamare Kalinić, jer mi se dopalo u njenom post - u kako to izgleda zajedno. Mislim da lepo ide uz ovaj fazon suknjice jer se vide malo noge ali ne previše i mislim da divno izgleda. I da, kao što vidite dodala sam plave naočare i torbicu jer je bila potrebna još neka upadljiva boja. Kako se vam čini ova kombinacija ? :) x

Sweatshirt / Jacket - New Yorker
Top - Tally Weijl HERE
Skirt - New Yorker
Socks - Sock Stand in Plaza Kragujevac
High Heels - Office Shoes
Bag - Terranova
Sunglasses - HERE
Choker - Tally Weijl

No comments:

Post a Comment