Thursday 26 March 2015

Spring is in the air














Hello lovelies ! :) x

In English :

So, as the last few outfits have been more elegant & dressy, I thought I'd show you a more casual everyday outfit that you won't need much time to create. I love putting a scarf around me in this way as I think it looks so cosy & warm. It also means that you won't need a little jacket if the weather is pretty good ! :) As you can see, I've kept it quite simple with the jewellery. What do you think of the pictures & outfit ? I would love to hear your thoughts ! :) x

In Serbian :


Pošto su zadnjih par kombinacija bile više elegantne, odlučila sam se da vam pokažem neku svakodnevnu opušteniju kombinaciju, za koju vam neće biti potrebno mnogo vremena. Volim da nosim maramu na ovaj način jer mislim da kombinacija deluje toplija I jaknica vam neće biti potrebna ako je dovoljno toplo ! :) Odlučila sam se za jednostavan komad nakita kao što vidite. Šta mislite o slikama i kombinaciji ? Volela bih da čujem vaša mišljenja ! :) x

Jumper - New Yorker
Jeans - Terranova
Plimsoles - Primark
Scarf - Calliope
Belt - Parfois
Bracelet - Parfois
Scrunchie - Tally Weijl
Sunglasses - Ray Ban HERE

Handbag - Longchamp

4 comments:

  1. svidja mi se kombinacija, a i slike su vrh!
    Poseti moj blog, novi post je tu: http://jelenabeutandlifeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno ! Jako mi je drago da ti se dopada ! :) x
      Vazi, hocu obavezno ! <3

      Delete
  2. Outfit ti je super, pogotovo traperice. :) x
    Ako želiš posjeti moj blog, danas sam stavila prvi post: http://worldofclassiclaura.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Drago mi je da ti se svidja ! Hvala puno, puno ! :D
    Hocu obavezno ! Sa cu ! :) x

    ReplyDelete